Bonusové body v obchodě jsou body, které určití zákazníci dostanou, když si zakoupí výrobek. Takto nasbírané body mohou poté použít při dalším nákupu.
Partnerský program je partnerský provizní systém pro provozovatele webových stránek. Nabízíte vlastníkům webových stránek spolupracovat s nimi
Další z metod jak odměnit své zákazníky jsou Kupóny – poukazy na slevu.
Nové zákazníky můžete nalákat na stále populárnější Vouchery nebo také Dárkové poukazy.
Každý web má jiné určení, je jinak zaměřen a od toho je také odvozen jeho konverzní cíl. V našem případě se bude jednat o elektronický obchod.
Tento článek vysvětluje proces vkládání recenzí. Recenze je v podstatě pole, do kterého může uživatel vložit zpětnou vazbu ohledně své zkušenosti se zbožím a přidat hodnocení.
Jedná se o službu (ceritifikaci), která umožňuje vyjádřit zákazníkům názor na jejich nákup v obchodě, ve kterém provedli objednávku.
V elektronickém obchodu můžete použít celkem dva typy poukazů. Jsou to dárkové poukazy a slevové poukazy.
Velice důležitým prvkem, jenž by měl e-shop obsahovat je export externích dat pro srovnávače. Nejznámějšími srovnávači jsou u nás Heureka.cz a Zboží.cz.
Bonusové body můžete využít v Nákupním košíku v části s celkovou částkou.
Tento systém je funkční v případě, že je vše nastaveno správně
Častá otázka, kterou si pokládá spousta uživatelů je vrácení peněz. Pokud nelze z nějakého důvodu vyřídit objednávku, mohou si uživatelé požádat o vrácení peněz a zrušení objednávky.
Jaký je rozdíl mezi slevami a speciální nabídkou v obchodě? Může se to zdát jako jedno a to samé. Rozdíl spočívá v množství (i když je oboje většinou přidělováno určitým skupinám zákazníků).