Jedná se o službu (ceritifikaci), která umožňuje vyjádřit zákazníkům názor na jejich nákup v obchodě, ve kterém provedli objednávku.

Ověřeno zákazníky se ptá opravdu jen zákazníků, kteří v obchodě nakoupili. Provádí to zasláním dotazníku 10 dní (lhůta lze změnit pro každý obchod podle povahy zboží) po provedení nákupu. Cílem tedy je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.

Objednávku a obchod pak ohodnotí přibližně každý třetí zákazník, který v obchodě provedl objednávku, což zajišťuje i recenze od lidí, kteří byli s nákupem spokojeni, ale sami od sebe by jinak neměli potřebu obchod hodnotit.

Implementace certifikace Ověřeno zákazníky do elektronického obchodu

Je třeba získat speciální kód, který vložíte v administraci do speciálního pole.

Nejprve je třeba zaregistrovat váš obchod na odkaze http://sluzby.heureka.cz/obchody/pridat/ přesně podle intrukcí.

Po registraci obchodu získáte speciální kód, který vložíte do Administrace eshopu -> Systém -> Nastavení -> Vyberte obchod a dejte Editovat.

Kód bude vypadat jako na obrázku a zajímá vás pouze vyznačená část.

kod

Nyní na všech záložkách  úplně dole vidíte pole Heureka 1 - Ověřeno zákazníky. Do tohoto pole vložte vyznačený kód a uložte.

Vedle pole Heureka 1 - Ověřeno zákazníky vidíte i pole Heureka 2 - Mereni konverzi. Pole slouží ke sledování konverzí eshopu a více informací o něm naleznete v článku Jak pracovat s konverzemi na Google Analytics, Zboží.cz a Heuréce.