Častá otázka, kterou si pokládá spousta uživatelů je vrácení peněz. Pokud nelze z nějakého důvodu vyřídit objednávku, mohou si uživatelé požádat o vrácení peněz a zrušení objednávky.

K tomu je přesně určen sled kroků, který vám dále popíšeme.

  1. Nejprve se zákazník musí přihlásit ke svému účtu a zobrazit jeho objednávky.
  2. Pak je třeba najít objednávku, kterou chce zrušit. Nachází se zde tlačítko pro zrušení.
  3. Jako administrátor obchodu nebudete o této změně informováni, je tedy třeba pečlivě hlídat obrazovku Prodej -> Objednávky -> vyberte konkrétní objednávku a u Historie přepřete Stav objednávky na Vráceno.
  4. V této záložce pak budete moci i informovat zákazníka prostřednictvím e-mailu o vyřešení.

Co když není možnost, aby se zákazník přihlásil a zrušil objednávku?

  1. Toto lze zařídit přihlášením se jako zákazník přes Prodej -> Zákazníci -> Zákazníci a následným vyhledáním zákazníka v seznamu.
  2. Poté vyberte ve sloupci Přihlásit do obchodu a přihlásíte se tak jako zákazník.