Tento článek vysvětluje proces vkládání recenzí. Recenze je v podstatě pole, do kterého může uživatel vložit zpětnou vazbu ohledně své zkušenosti se zbožím a přidat hodnocení.

Ostatní zákazníci uvidí tyto recenze i na stránkách zboží. Pokud chcete povolit zákazníkům psát recenze k vašemu zboží, můžete tak učinit v administraci.

recenze1

Povolení / Zakázání recenzí

Povolit a zakázat Recenze můžete následným postupem:

  1. Přihlaste se do administrace obchodu
  2. Vyberte položku Systém a zvolte Nastavení
  3. Vyberte si obchod, ve kterém chcete povolit nebo zakázat Recenze a klikněte na Editovat
  4. Následně klepněte na kartu Možnosti. Jednou z nabídnutých voleb je Povolit recenze a pod ní text vysvětlující, co volby Povolit/Zakázat znamenají. Volbu je potřeba potvrdit kliknutím na tlačítko Uložit.

Jakmile se tak stane, sekce Recenze by se měla objevit/zmizet na stránkách zboží.

Když zákazník zadá recenzi, vybere hodnocení a odešle ji, nebude ihned viditelná na webové stránce zboží. Proč? Je to proto, že musí být ověřena správcem administračním panelu obchodu, dříve, než bude zobrazena. To vám dává určitou kontrolu nad odfiltrováním nevyžádaného obsahu.

Editace a schvalování recenzí

  1. Přihlaste se do administrace
  2. Vyberte v menu Katalog a dále Recenze
  3. Zobrazí se seznam všech recenzí, které se v systému nachází.

Chcete-li povolit recenzi (tj. zviditelnit na stránce zboží) jednoduše klikněte na odkaz Editovat a nastavte pole "Stav" na "Povoleno".

Když uživatel zadá recenzi, může také přidat hodnocení a to od 1 do 5. Přičemž 1 je nejhorší a 5 nejlepší. Ze všech hodnocení pak bude vypočítán průměr, který bude zobrazen.