Nastavení složky spam

Pokud k e-mailovým schránkám přistupujete pomocí protokolu IMAP, naleznete e-maily

vyhodnocené jako spam ve složce Spam.

Pokud používáte protokol POP3, nedostanete se do složky, ve které se ukládá nevyžádaná pošta (spam). Může se tak stát, že přijdete o zprávy, které byly jako spam označeny omylem. V takovém případě je vhodné nastavit, aby se i zprávy označené za spam ukládaly mezi příchozí poštu (zprávy ale stále budou označeny příznakem X-spam-flag v hlavičkách zprávy, lze je tedy pomocí jednoduchých filtrů ve vaší aplikaci přesunout do samostatné složky).

POZOR: Pokud již nějaké e-maily ve složce spam jsou, deaktivací této složky zprávy zmizí. Jestliže mají být zachovány, je nutné je nejprve přesunout do jiné složky!

Postup je následující:

  • přihlaste se do zákaznického centra
  • v sekci webhosting otevřete detail Vašeho webhostingu
  • v levém menu klepněte na E-mailové schránky, zde vyberte v seznamu konkrétní schránku
  • v třetí sekci naleznete volbu Přesunout e-maily detekované jako spam do adresáře Junk - pokud tuto volbu vypnete, budou i zprávy označené za spam doručeny mezi příchozí poštu

Vypnutí anti-spamu

V případě, že využíváte vlastní anti-spamové řešení, je možné anti-spam pro celou vaši doménu na našich serverech vypnout.

Nastavení (ne)vyžádaných odesílatelů

U každé e-mailové schránky je veden seznam tzv. vyžádaných (whitelist) a nevyžádaných odesílatelů (blacklist). Pokud je odesílatel zprávy nalezen v jednom z těchto seznamů, neproběhne běžná antispamová kontrola a zpráva je rovnou doručena (v případě vyžádaného) nebo označena za spam (nevyžádaný).

Nastavení těchto odesílatelů můžete provést zde:

Administrace hostingu -> Emailové schránky -> Vyberte konkrétní emailovou adresu -> Přejděte na třetí kartu Emailové filtry -> Přidat filtr

spam1