Přejděte na stránku Zboží z menu Katalog.
Pro přidání produktu klepněte na tlačítko „Vložit“, zobrazí se záložka Hlavní.
Záložka Hlavní
Název zboží: Název produktu.
Meta tag klíčová slova: klíčová slova pro vyhledávače
Meta tag popis: Krátký text pro výpis produktů. Text, který se zobrazí v internetových vyhledávačích (např. Google, Seznam) a použije se k vytvoření nádhledu textu na stránce.
Popis: Popis vlastností samotného produktu. Text můžete pomocí zobrazeného editoru libovolně formátovat, přidávat do textu obrázky, vkládat odkazy, tabulky apod. Po klepnutí na tlačítko zdroj v editoru je možné formátovat text přímo pomocí jazyka html.
Záložka Data
Model: Model produktu. Identifikace produktu
Stav: Určuje, zda se zboží zákazníkovi zobrazí.
Cena: Cena produktu. Výše ceny produktu se zákazníkovi zobrazí na základě volby daňové třídy. Cena bez dph.
Náklady: vaše nákupní cena
Daňová třída: Můžete zvolit typ daně, který bude pro produkt nastaven. Lze zvolit v případě, že je daňová třída definována na stránce Daňové třída.
Množství: Množství produktu, které je dostupné na skladě.
Odečítat sklad: jestli se má při objednávce odečíst
Vyžaduje dopravu: V případě, že produkt je nutné fyzicky odeslat, nastavte dopravu na „ano“. Pokud je produkt určený pouze ke stažení (jedná se o soubor, např. obrázek, elektronický dokument, apod.) nastavte dopravu na „ne“.
SKU: skladové číslo produktu
SEO klíčová slova: url adresa produktu, musí být unikátní
Obrázek: Hlavní obrázek, který se zobrazí při náhledu produktu. Velikost obrázku není nutné předem upravovat, systém obchodu si velikost sám upraví. Podporovány jsou formáty .jpg, .png, .gif. Změníte poklikáním.
Dostupné od: Datum, od kterého se produkt zákazníkovi v obchodě zobrazí.
Pořadí: Pořadí, ve kterém se produkty na stránce zobrazují.
Není skladem: Nastaví stav skladu v případě, že množství produktů na skladě klesne na nulu.
Záložka odkazy
Výrobce: Výrobce produktu. Lze zvolit v případě, že je výrobce definován na stránce Katalog - výrobce.
Kategorie: Produkt je možné přidat zaškrtnutím do neomezeného množství kategorií. Lze zvolit v případě, že jsou kategorie definovány na stránce Kategorie.
Obchody: pokud máte několik obchodů
Stahování: Zvolte soubory, které budou k produktu připojeny (pokud existují). V případě, že soubor je sám o sobě produktem, který zákazník kupuje, přepněte položku „doprava“ na „ne“.
Podobné produkty: Zaškrtnutím šipky vpravo konkrétních produktů se tyto zobrazí v dolní části stránky při prohlížení produktu.
Záložka Možnosti
Po klepnutí na tlačítko „Přidat volbu“ je možné přidat variantu toho samého produktu (např. jiná barva apod.).
Možnost: Název možnosti produktu (např. „Barva“ apod.).
Varianta: Název volby varianty (např. „červená“ apod.).
Množství: kolik je na skladě
Pořadí: Řazení určuje, v jakém pořadí se varianty produktů zákazníkovi zobrazí.
Odečíst sklad: jestli při objednávce odečíst sklad - množství
Cena: Rozdíl ceny produktu a varianty produktu.
Znaménko: Označuje, zda se cena varianty produktu bude od produktu odečítat nebo se k němu přičítat.
Záložka Sleva
Po klepnutí na tlačítko „Přidat slevu“ je možné přidat k produktu slevu v závislosti na množství zakoupeného produktu.
Zákaznická skupina: pro jakou skupinu zákazníků je
Množství: Množství produktu, na nějž se bude sleva vztahovat. Množstevní sleva
Priorita: priorita ceny
Cena: nová cena produktu
Záložka Speciální nabídka
Po klepnutí na tlačítko „Přidat speciální slevu“ je možné přidat k produktu slevu v závislosti na datu.
Speciální sleva znamená, že se produkt zobrazí s novou cenou na úvodní stránce nebo v menu "Speciální nabídka".
Cena: Cena produktu po slevě. V případě že má oprodukt založené parametry s jinou cenou, tak je nutné ale přepsat ceny parametrů.
Začátek dne: Začátek slevy.
Konec dne: Konec slevy.
Záložka Obrázek
Přidání produktu - záložka Obrázek
Po klepnutí na obrázek, je možné k produktu přidat další obrázek, který se zobrazí po otevření stránky s produktem.
Po zadání potřebných údajů klepněte na tlačítko „Uložit“ a produkt bude přidán do databáze.
Záložka Bonusové body
Bonusové body jsou body, za které mohou určití uživatelé nakoupit toto zboží.
V případě, že je možné za získané bonusové body nakoupit zboží, zadejte jejich množství do horního pole.
V dolních dvou polích je navíc možné přiřadit, kolik uživatel dostane za nákup tohoto produktu bonusových bodů.
O bonusových bodech pojednává mimo jiné i samostatný článek Bonusové body a Jak a kde mám používat bonusové body?