Pro odesílání e-mailů přes protokol SMTP je třeba ve Vašem e-mailovém klientu nastavit adresu SMTP serveru, která je ve tvaru smtp.testovacidomena.cz
Konkrétní adresu SMTP serveru pro váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu
Je nutné použít autorizované přihlášení k serveru. Zvolte některý ze způsobů podporovaných Vaším klientem (nejlépe šifrované heslo - Kerberos / GSSAPI, nebo NTLM použít NELZE). Pro autorizaci použijte jméno a heslo Vaší e-mailové schránky (stejné údaje jako pro POP3 či IMAP).
Dále doporučujeme nastavit zabezpečené spojení metodami SSL/TLS, nebo STARTTLS, aby nebylo možné komunikaci mezi Vámi a serverem odposlouchávat.
Mozilla Thunderbird
Microsoft Outlook
- spusťte Microsoft Outlook 2007
- V hlavním menu vyberte Nástroje - Nastavení účtu
- V nově otevřeném okně vyberte e-mailový účet, u kterého chcete upravit nastavení a klepněte na tlačítko Změnit:
- Před sebou vidíte přehled nastavení Vašeho účtu, zkontrolujte, zda jsou následující položky vyplněny správně:
- Server pro odchozí poštu: smtp.testovacidomena.cz
- Uživatelské jméno: vaše e-mailová adresa včetně názvu domény (např.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)
- Heslo: heslo k vaší schránce
- Pokud je vše nastaveno správně, klepněte na tlačítko Další nastavení:
- Otevře se nové okno, v něm se přepněte do záložky Server pro odchozí poštu a zde nastavte:
- zaškrtněte Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření
- vyberte volbu Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty
- Dále doporučujeme v záložce Upřesnit nastavit šifrování pomocí SSL
- Potvrďte stisknutím OK, dokončete úpravu účtu tlačítkem Dalši a následně Dokončit
Může se stát, že e-mailový klient nedůvěřuje našim certifikátům. V takovém případě je nutné certifikáty námi používané certifikační autority přidat mezi důvěryhodné.
Stáhnete je zde: